Friday 28 October 2016

Souffle de conopida


 

 
Ingrediente:

 
  • un sfert de conopida
  • 1 ceapa mica
  • 2 oua
  • 300ml lapte
  • 40g unt
  • 3 linguri faina
  • 100g mozzarella fresca
Pentru aceasta reteta m-am inspirat de aici. Buchetelele de conopida se pun la fiert cu 1 ceapa mica pana cand se inmoaie. Apoi se pune intr-o sita la scurs.
Separat in alt vas batem galbenusurile, adaugam faina in ploaie, laptele, untul si punem pe foc pana se ingroasa ca o budinca. Lasam apoi la racit sosul gros. Dupa ce se raceste inglobam usor albusurile batute spuma.
Pentru copt am folosit un vas yena pe care l-am uns cu unt, am asezat o treime din compozitia de mai sus, doar cat sa acopere fundul formei, asezam conopida, apoi restul de compozitie si dam la cuptor la 180 grade Celsius pana se rumeneste usor.
Se lasa la racit in forma si apoi se serveste ca atare sau alaturi de o salata.

Note:
  • In reteta era mentionat sa tapetam forma cu pesmet, eu am uitat de acest aspect si a iesit putin mai moale. Este un pas important, nu treceti peste.
  • Nu am adaugat niciun pic de sare pentru ca gateam pentru un copil mic, altfel adaugati dupa gust sau la servire.

Pofta buna!


 

 

 

Doriti sa fiti anuntat prin E-mail cand apar postari noi pe acest blog?

Introduceti va rog adresa dvs de E-mail:
Veti primi un E-mail cu un link pentru a va activa abonamentul.
Cautati si in Junk daca nu il primiti.
Blog Feed:http://feeds.feedburner.com/ReteteCulinareAdaptateDieteiBebelusuluiTau

Delivered by FeedBurner

No comments:

Post a Comment

Trimiteţi un comentariu