Monday 17 October 2016

Budinca cu mei si legume



Ingrediente:
  • mei decorticat
  • ceapa
  • morcov
  • ardei
  • usturoi
  • broccoli
  • 1 ou 
  • cimbru, oregano dupa gust
Meiul decorticat se spala bine in mai multe ape intrucat detine un strat protector natural cu gust amar, numit saponina. Se lasa la hidratat peste noapte in apa cu zeama de la lamaie. A doua zi se spala bine si se foloseste in preparate.
De data aceasta am facut budinca cu mei si legume si budinca cu fructe.

Pentru budinca cu legume se pune meiul la fiert cu ceapa, morcov, ardei si se lasa sa fiarba 20-30min pana se inmoaie. Apoi se lasa la racit putin, se adauga oul batut, cimbru, oregano dupa gust, un praf de sare, boia ardei dulce, 2 catei de usturoii tocati marunt, buchetele de broccoli si putina apa daca mai este nevoie, compozitia trebuie sa fie una semi-lichida. Se unge o tava cu unt, eu am folosit o tava mica de ceramica si 2 forme mici de silicon. 

Se lasa la copt la 180 de grade Celsius pentru 20-30min pana cand se incheaga ca o budinca.
Se serveste rece sau calda dupa preferinte alaturi de salata de sfecla rosie.
Pofta buna!


Doriti sa fiti anuntat prin E-mail cand apar postari noi pe acest blog?

Introduceti va rog adresa dvs de E-mail:
Veti primi un E-mail cu un link pentru a va activa abonamentul.
Cautati si in Junk daca nu il primiti.
Blog Feed:http://feeds.feedburner.com/ReteteCulinareAdaptateDieteiBebelusuluiTau

Delivered by FeedBurner

No comments:

Post a Comment

Trimiteţi un comentariu