Monday 17 October 2016

Budinca cu mei si fructe

Ingrediente:
  • mei decorticat
  • lapte 
  • 1 ou
  • 1 mar
  • scortisoara
  • esenta naturala de vanilie
  • 2 linguri zahar brut
  • prune, eu am avut congelate

Meiul decorticat se spala bine in mai multe ape intrucat detine un strat protector natural cu gust amar, numit saponina. Se lasa la hidratat peste noapte in apa cu zeama de la lamaie. A doua zi se spala bine si se foloseste in preparate.
De data aceasta am facut budinca cu mei si legume si budinca cu fructe.

Meiul se fierbe in lapte indulcit cu 2 linguri de zahar brut si aromatizat cu esenta naturala de vanilie pentru 20-30min pana se inmoaie. Apoi se lasa la racit, se adauga oul batut, merele taiate cubulete stropite in prealabil cu zeama de la lamaie si aromatizate cu scortisoara si putin lapte daca mai este nevoie pentru a obtine o compozitie semi-lichida care curge din lingura.
Compozitia se toarna intr-o forma de tarta unsa cu unt, deasupra se aseaza prunele taiate feliute.

Budinca se coace la cuptorul preincalzit la 180 de grade Celsius pentru aprox 30min pana se incheaga.
Se serveste ca desert sau la gustarea de dupa-amiaza.
Pofta buna!



Doriti sa fiti anuntat prin E-mail cand apar postari noi pe acest blog?

Introduceti va rog adresa dvs de E-mail:
Veti primi un E-mail cu un link pentru a va activa abonamentul.
Cautati si in Junk daca nu il primiti.
Blog Feed:http://feeds.feedburner.com/ReteteCulinareAdaptateDieteiBebelusuluiTau

Delivered by FeedBurner

No comments:

Post a Comment

Trimiteţi un comentariu