Tuesday 14 May 2013

Mustar de casa


Ingrediente:
  • 55g seminte de mustar
  • 80ml otet din mere si miere
  • 80ml apa
  • 1 lingura de miere de albine
  • 1 lingurita de pudra de turmeric
  • 1/2 lingurita de sare
  • putin piper negru macinat
  • 2-4 linguri apa calda, numai daca este necesar la mixare
  • optional: 1-3 lingurite de hrean (eu nu am pus)
M-am decis sa incerc o reteta de mustar pentru ca fetita mea il adora cu friptura, chiftele si snitele iar marea majoritate a sortimentelor de mustar din comert contin colorant de tipul betacaroten, riboflavina sau agenti de ingrosare. Reteta la care m-am oprit este aceasta cu mici ajustari. Putine ingrediente si foarte usor de realizat.

Am pus toate ingredientele intr-un borcan de sticla, mai putin cele 2-4 linguri de apa calda, am omogenizat pana la dizolvarea mierii, l-am acoperit cu capac si l-am lasat la temperatura camerei 3 zile.

Dupa 3 zile am folosit blenderul vertical si am omogenizat bine.

Initial este foarte iute asa ca se mai lasa la temperatura camerei pentru a-si pierde din iuteala gustand din el zilnic sa vedeti cand capata iuteala dupa gustul dvs. Eu l-am lasat 4 zile si apoi l-am bagat la frigider, aproape isi pierduse de tot iuteala dar depinde de gustul fiecaruia. Se tine la frigider si se consuma cu multa pofta alaturi de mancarurile preferate!


Doriti sa fiti anuntat prin E-mail cand apar postari noi pe acest blog?

Introduceti va rog adresa dvs de E-mail:
Veti primi un E-mail cu un link pentru a va activa abonamentul.
Cautati si in Junk daca nu il primiti.
Blog Feed:http://feeds.feedburner.com/ReteteCulinareAdaptateDieteiBebelusuluiTau

Delivered by FeedBurner

1 comment:

  1. Sincera sa fiu este prima data cand aud de mustar de casa...arata chiar foarte bine...acum sunt curioasa si cam cat de gustos iese...cu siguranta voi incerca si eu aceasta reteta :)

    ReplyDelete

Trimiteţi un comentariu