Thursday 31 January 2013

Medalion de legume cu spanac


Ingrediente:
  • 4 linguri spanac congelat
  • broccoli (eu am pus 4 buchetele ca atat mai aveam la congelator)
  • 2 morcovi
  • 5 cartofi medii
  • 100g mozzarella
  • 2 oua
  • sare, piper, oregano dupa gust
  • 2 linguri pesmet
  • 50g unt taiat bucatele
Dupa modelul, medalioanelor cu legume m-am gandit sa adaug si putin spanac in compozitie. Cartofii se curata de coaja si se pun in apa la fiert impreuna cu morcovii taiati, se lasa pana cand se inmoaie. Spanacul se lasa la decongelat, broccoli se lasa 2-3 min la fiert in apa, mozzarella se taie cubulete. Se amesteca toate ingredientele si se toarna compozitia in forme despre care stiti ca au strat antiadeziv, eu am folosit forma de silicon pentru briose pe care le-am uns in prealabil cu ulei. Se pun formele la cuptorul preincalzit la 220 grade Celsius, nefiind vorba de o prajitura sau un preparat pretentios temperatura nu este asa importanta, depinde de cat de foame va este *_*  Se lasa la cuptor pana se rumeneste usor. Noi le-am servit alaturi de somon la cuptor si salata de sfecla rosie pregatita in casa din sfecla la cuptor si asezonata cu sare, piper si otet balsamic.

Pofta buna!

Doriti sa fiti anuntat prin E-mail cand apar postari noi pe acest blog?

Introduceti va rog adresa dvs de E-mail:
Veti primi un E-mail cu un link pentru a va activa abonamentul.
Cautati si in Junk daca nu il primiti.
Blog Feed:http://feeds.feedburner.com/ReteteCulinareAdaptateDieteiBebelusuluiTau

Delivered by FeedBurner

No comments:

Post a Comment

Trimiteţi un comentariu