Monday 24 December 2012

Christmas Stollen


Ingrediente:
  • 352g faina alba 000
  • 2 lingurite praf de copt
  • 125g zahar
  • o jumatate de lingurita de sare
  • o jumatate de lingurita de nucsoara
  • un sfert de lingurita scortisoara
  • un sfert de lingurita de cuisoare macinate
  • 100g migdale macinate
  • 117g unt
  • 226g crema de branza slaba
  • 1 ou la temperatura camerei
  • 1 lingurita de esenta pura de vanilie
  • 85g stafide negre
  • 85g caise deshidratate
  • esenta de rom
  • coaja rasa de la o lamaie
  • coaja rasa de la o portocala
Anul acesta de Craciun m-am decis sa pregatesc ceva deosebit. Am adaptat putin reteta de Christmas Stollen in sensul ca nu am avut cardamon asa ca am folosit scortisoara si cuisoare macinate. De asemenea nu am gasit pudra de migdale asa ca am mixat la robot 100g de migdale si nici nu am folosit rom sau brandy ci esenta de rom.

Stafidele si caisele deshidratate le-am lasat 2h la inmuiat in putina esenta de rom.Intr-un vas am amestecat ingredientele uscate, faina, praful de copt, zaharul, pudra de migdale, sarea, nucsoara, scortisoara, cuisoare macinate. Apoi am adaugat si celelalte ingrediente si am amestecat pana la incorporare, o sa obtinem un aluat moale, usor lipicios. Pe suprafata infainata se da forma de semiluna, se aseaza in tava tapetata cu hartie de copt si se lasa la copt 45min pana la 1h in cuptorul preincalzit la 180 grade Celsius. Dupa 45min faceti testul cu scobitoarea si daca nu iese curata, mai lasati 5min. Eu am lasat 55min si cred ca s-a copt prea mult.Voi vedea in ziua de Craciun cat de bun este *_*  si voi adauga o poza cu sectiunea.

Dupa coacere, asa cald cum este, se pudreaza din belsug cu zahar si se lasa la racit. Se portioneaza cand s-a racit. Pofta buna!



Doriti sa fiti anuntat prin E-mail cand apar postari noi pe acest blog?

Introduceti va rog adresa dvs de E-mail:
Veti primi un E-mail cu un link pentru a va activa abonamentul.
Cautati si in Junk daca nu il primiti.
Blog Feed:http://feeds.feedburner.com/ReteteCulinareAdaptateDieteiBebelusuluiTau

Delivered by FeedBurner

No comments:

Post a Comment

Trimiteţi un comentariu