Friday 16 November 2012

Croissant cu zahar invertit


Ingrediente:
  • 650g faina
  • 7g drojdie uscata
  • 325ml apa calduta
  • 200g zahar invertit
  • 1 praf de sare
  • 4 linguri de ulei
  • 1 lingurita de turmeric pentru culoare (optional)
  • 200g unt sau margarina daca tineti post (cred ca e mai bine daca folositi unt cu procent de grasime 80-82%)
Reteta adaptata dupa modelul Ana-Mariei Ciolacu

Am amestecat intr-un vas faina cu drojdia uscata si apoi am adaugat apa calduta si zaharul invertit. Omogenizam si incepe sa framantam incorporand treptat uleiul pana cand obtinem un aluat omogen care nu se mai lipeste de maini.

Nota: o treime din aluat l-am folosit pentru niste gogosi *_* si restul a ramas pentru a doua zi pentru cornulete.


Lasam aluatul la dospit la frigider pentru 6h, eu l-am lasat 12h peste noapte pana a doua zi dimineata cand l-am scos din frigider si am inceput sa il impachetez, pentru mai multe detalii va rog sa urmariti pasii din reteta Ana-Mariei


Vedeti poza cu sectiunea, ce frumos se vad straturile.
 Dupa ce am format cornuletele, le-am lasat la dospit 45min, nu am avut timp si rabdare sa le las 2-3h *_*

Preincalzim cuptorul la 220 grade Celsius si lasam la copt 5-6min (eu am lasat 7 ca am un cuptor mai lenes) si apoi reducem la 180 grade Celsius si mai lasam 7-8 minute (sau mai mult in functie de cuptor).


Se servesc calde. Pofta buna!

Doriti sa fiti anuntat prin E-mail cand apar postari noi pe acest blog?

Introduceti va rog adresa dvs de E-mail:
Veti primi un E-mail cu un link pentru a va activa abonamentul.
Cautati si in Junk daca nu il primiti.
Blog Feed:http://feeds.feedburner.com/ReteteCulinareAdaptateDieteiBebelusuluiTau

Delivered by FeedBurner

No comments:

Post a Comment

Trimiteţi un comentariu