Sunday 22 January 2012

Turta dulce rapida



Ingrediente:

  • 2 oua
  • 125g zahar
  • 125ml ulei
  • 225g faina
  • 2 linguri coaja portocala dezhidratata sau proaspata
  • 1 praf de sare
  • 1 praf de piper
  • 1 lingurita scortisoara
  • un sfert lingurita cuisoare macinate
  • 1 lingurita ghimbir
  • un sfert lingurita nucsoara
Pentru aceasta reteta am combinat 2 retete testate anterior, e vorba de Fursecuri fragede si Turta dulce. Mentionez ca nu am folosit praf de copt, exact ca si in cazul retetei de fursecuri, buscuitii sunt foarte fragezi, ti se topesc in gura si au aroma de turta dulce insa nu necesita timp indelungat de preparare, adica nu e nevoie sa stea la frigider.

Asadar, am mixat ouale cu zaharul timp de 5 minute, apoi am adaugat uleiul si dupa ce acesta a fost incorporat, am adaugat restul ingredientelor si am amestecat foarte bine cu o lingura de lemn pana la omogenizare. Compozitia am turnat-o cu seringa de patiserie in tava tapetata cu hartie de copt, lasand biscuitii sa se coaca 15min la 170 grade Celsius

Nu ii lasati prea mult pentru ca se ard usor, e bine sa verificati dupa primele 10min, eu am un cuptor mai lenes si de aceea i-am lasat 15min. Sunt deliciosi, fragezi, daca ati incercat fursecurile fragede, stiti despre ce vorbesc. Pofta buna!

Doriti sa fiti anuntat prin E-mail cand apar postari noi pe acest blog?

Introduceti va rog adresa dvs de E-mail:
Veti primi un E-mail cu un link pentru a va activa abonamentul.
Cautati si in Junk daca nu il primiti.
Blog Feed:http://feeds.feedburner.com/ReteteCulinareAdaptateDieteiBebelusuluiTau

Delivered by FeedBurner

No comments:

Post a Comment

Trimiteţi un comentariu