Tuesday 6 September 2011

Pui in lapte (Jamie Oliver)


Aceasta este o adaptare dupa reteta lui Jamie Oliver, eu am folosit pulpe de pui.

Ingrediente:

  • 7 pulpe inferioare de pui
  • 100g unt
  • sare, piper, oregano, busuioc sau alte condimente dupa gust
  • 1 lamaie
  • 350ml lapte

Punem intr-o tigaie 50g unt cu 4 linguri de ulei si rumenim pe toate partile bucatile de pui

Separat intr-un vas ce merge la cuptor (eu am folosit un vas de yena) punem restul de unt, oregano, busuioc, adaugam bucatile de pui, lamaia taiata felii, laptele si punem la cuptorul preincalzit la 200 grade pentru 30-40min in functie de cuptor pana cand laptele a fost "desfacut" de lamaie

Puiul astfel pregatit se serveste cu piure de cartofi sau cum am vazut in emisiune cu mamaliga si legume sotate.  Desi a fost semi-prajit in unt si pus in unt la cuptor, nu este deloc o mancare grea poate datorita feliilor de lamaie. Pofta buna!

Doriti sa fiti anuntat prin E-mail cand apar postari noi pe acest blog?

Introduceti va rog adresa dvs de E-mail:
Veti primi un E-mail cu un link pentru a va activa abonamentul.
Cautati si in Junk daca nu il primiti.
Blog Feed:http://feeds.feedburner.com/ReteteCulinareAdaptateDieteiBebelusuluiTau

Delivered by FeedBurner

No comments:

Post a Comment

Trimiteţi un comentariu