Monday 24 January 2011

Tort cu crema de vanilie

English version


Ingrediente pentru forma de 21cm

Pentru blat:
  • 4 oua
  • 120 g zahar
  • 120 g faina
  • un praf de sare
Pentru sirop:
  • 300ml apa
  • sucul si coaja de la o mandarina
  • 3 lingurite cu miere
Pentru crema:
  • 1 plic praf budinca vanilie
  • 3 pliculete zahar vanilinat
  • 700ml lapte
  • 1 plic praf de frisca

Pentru preparea blatului am folosit reteta Laurei Adamache. Multumesc frumos Laura, datorita retetei tale am reusit de fiecare data sa fac un pandispan perfect!!!
Ouale se bat foarte bine cu un praf de sare, se adauga zaharul si dupa aproximativ 20min de mixat se adauga faina







Compozitia am asezat-o intr-o forma rotunda tapetata cu hartie de copt iar peretii i-am uns cu ulei si pudrat cu faina. Aluatul se puna la cuptoul preincalzit la 175 grade pentru aproximativ 25min. Dupa aceea se lasa la racit pana se pregateste crema


Preparati frisca cu 200ml de lapte si budinca impreuna cu 500ml lapte, conform instructiunilor de pe ambalaj. Crema pentru tort se ansambleaza din budinca si frisca, pastrand putina frisca pentru ornat.



Pentru sirop punem intr-un vas sucul si coaja rasa de la mandarina, apa calduta si mierea. Se amesteca pana la omogenizare


Dupa ce s-a racit, blatul se taie in 2, eu l-am taiat in 3 si am folosit doar 2 felii. Se aseaza prima felie pe un platou, se insiropeaza, se adauga crema, se procedeaza la fel cu a doua felie de blat si apoi se orneaza cu putina frisca


Pofta buna!



Doriti sa fiti anuntat prin E-mail cand apar postari noi pe acest blog?

Introduceti va rog adresa dvs de E-mail:
Veti primi un E-mail cu un link pentru a va activa abonamentul.
Cautati si in Junk daca nu il primiti.
Blog Feed:http://feeds.feedburner.com/ReteteCulinareAdaptateDieteiBebelusuluiTau

Delivered by FeedBurner

2 comments:

  1. cred ca este foarte gustos. Doar ca pt copii poate ar trebui evitate prafurile din plicuri..sa le facem frisca si budinca din ingrediente naturale..la frisca ne trebuie o smantana mai groasa, preferabil cea speciala pt frisca. iar budinca trebuie sa iasa si fara plicul de praf de budinca. oricum foarte interesante retetele, deja le-am inscris pe multe dintre ele in caiet si incerc sa le pun in practica. Bravo, un blog foarte interesant!

    ReplyDelete
  2. Multumesc de vizita, Alina!
    Total de acord cu tine, a fost primul meu tort si m-am bucurat ca mi-a iesit blatul si nu am riscat sa pregatesc si crema :) De atunci nu am mai folosit niciodata budinca de la plic.
    Din pacate nu reusesc sa gasesc o smantana pt frisca 100% naturala, de aia inca folosesc praful pt frisca. Am luat la un moment dat de la Dorna dar s-a imbranzit si nu am mai riscat iar de la Milli am vazut ca tot contine caragenan (sper ca asa se scrie), deci nici aceasta nu este naturala.
    Am reluat activitatea la serviciu dupa concediu de maternitate si nu prea mai am timp sa adaug retete *_*
    Multumesc pt mesaj si te mai astept!

    ReplyDelete

Trimiteţi un comentariu